Δικαίωμα υπαναχώρησης
Εφόσον είστε φυσικό πρόσωπο που ενεργεί ως καταναλωτής (και μόνον), και δεν ενεργεί για λόγους οι οποίοι εμπίπτουν στην εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρη επαγγελματική του δραστηριότητα, δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από την σύμβαση εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος,χωρίς να δώσετε οποιαδήποτε εξήγηση. Στις ακόλουθε 2 παραγράφους περιγράφεται η διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί κατά την παραλαβή καθώς και η διαδικασία αιτήματος επιστροφής.
Παραλαβή
Ενεργήστε ως εξής:
1. Ελέγξτε προσεκτικά τη συσκευασία για φθορές/ζημίες. Εάν διαπιστώσετε κάποια ζημία πρέπει να το σημειώσετε στο δελτίο αποστολής και να ζητήσετε από τη μεταφορική εταιρεία να πάρει πίσω τα αγαθά.
Τα παραπάνω θα πρέπει να εκτελούνται ανεξάρτητα από το εάν η αρμόδια για την παράδοση μεταφορική εταιρεία επιθυμεί να επιταχύνει τη διαδικασία.
2. Τα προϊόντα θα πρέπει να αποσυσκευάζονται και να υποβάλλονται σε ενδελεχή έλεγχο την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη της παραλαβής και οποιαδήποτε ζημία πρέπει να αναφέρεται απευθείας στον πωλητή της GGM Gastro Greek Branch.
Ο αγοραστής οφείλει να διενεργήσει έλεγχο του παραδοτέου. Έλεγχος της αρτιότητας σημαίνει ότι ο αγοραστής οφείλει να ελέγξει τα αγαθά για την ύπαρξη εξωτερικών φθορών και ότι τα παραδοτέα προϊόντα αντιστοιχούν με εκείνα της παραγγελίας του αγοραστή. Ο αγοραστής υποχρεούται να υποβάλει σε ενδελεχή έλεγχο το προϊόν, στον οποίο περιλαμβάνεται η αντιπαραβολή από τον αγοραστή του κωδικού προϊόντος των παραδοτέων προϊόντων με τους κωδικούς αριθμούς που αναγράφονται στην επιβεβαίωση της παραγγελίας. Εφόσον δεν είναι εφικτός ο έλεγχος του κωδικού αριθμού προϊόντος, ενημερώστε αμέσως την GGM Gastro Greek Branch για περαιτέρω υποστήριξη. Εάν ο κωδικός αριθμός των προϊόντων της παράδοσης δεν αντιστοιχεί στον κωδικό αριθμό που αναγράφεται στην επιβεβαίωση της παραγγελίας, ο πελάτης πρέπει να ενημερώσει άμεσα, χωρίς καθυστέρηση, την GGM Gastro Greek Branch. Η μη συμμόρφωση εκ μέρους του πελάτη με την ως άνω υποχρέωση υποβολής των προϊόντων που έχει παραλάβει σε έλεγχο, ενδέχεται να έχει ως συνέπεια την απώλεια του δικαιώματος επιστροφής του προϊόντος ή έγερσης αξιώσεων αποζημίωσης για περιπτώσεις βλάβης και επισκευής.
Αίτημα Επιστροφής
Αρχικά θα πρέπει να κάνετε ένα αίτημα επιστροφής στην GGM Gastro Greek Branch.Το αίτημα σας μπορεί να γίνει στο τηλεφωνικό μας κέντρο ή μέσω email στο greece @ggmgastro.com. Μόλις επεξεργαστεί το αίτημά σας από το προσωπικό μας, θα σας ενημερώσουμε τηλεφωνικώς ή θα λάβετε ειδοποίηση με email για την έγκριση της επιστροφής και οδηγίες για τον τρόπο αποστολής. Επιστροφές χωρίς να προηγηθεί ενημέρωση του καταστήματος, δεν θα γίνονται δεκτές.
Το δικαίωμα υπαναχώρησης ισχύει μόνο υπό τον όρο ότι η συσκευασία και τα αγαθά είναι άθικτα, δεν έχουν υποστεί ζημία και είναι στην κατάσταση που ήταν κατά την παραλαβή τους (αχρησιμοποίητα). Ο αγοραστής επιβαρύνεται με το κόστος της επιστροφής της παράδοσης στις κεντρικές μας αποθήκες. Το δικαίωμα υπαναχώρησης στις περιπτώσεις συμβάσεων πώλησης αγαθών λήγει σε δέκα τέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες από την απόκτηση της φυσικής κατοχής του αγαθού από τον πελάτη-καταναλωτή ή από τυχόν ορισμένο αντιπρόσωπό του.
Στην περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης του καταναλωτή (εντός 14 ημερολογικών ημερών), γίνεται η επιστροφή χρημάτων στον ελληνικό τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη μετά την παραλαβής του προϊόντος προς επιστροφή στις αποθήκες μας. Η εταιρεία μας αποκλείει από την επιστροφή χρημάτων τα έξοδα μεταφοράς πρός στις κεντρικές μας αποθήκες(έξοδα τα οποία βαραίνουν τον πελάτη), καθώς και τυχόν αποζημίωση σε περίπτωση φθοράς ή βλάβης του προϊόντος προς επιστροφή οφειλόμενες σε ενέργειες του πελάτη.
Τηλεφωνικό κέντρο: 211 1986257
Δευ-Παρ: 8:00-16:00
email: greece@ggmgastro.com
επισκόπηση
μέσα στην ελλάδα
Πρότυπο ασφαλείας PCI DSS και Πιστοποιημένη μέθοδος πληρωμής
Self-collectors from EU member states (not Germany (BRD)) pay an additional 19% as deposit. Repayment after arrival of the goods in the other EU member state and receipt of the confirmation.